Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

We still look cute wearing an oversized sweater

Καλό χειμώνα κοριτσάρες μου!Πως νιώθετε που δεν κατεβάσατε άδικα τα χειμωνιάτικα?
Λοιπόν,λοιπόν..ένα ωραίο απογευματάκι αποφάσισε η αγαπητή μου μητέρα να κατεβάσουμε τα χειμωνιάτικα...έχω να πω ότι είναι κουραστικό, αλλά συγχρόνως διασκεδαστικό μιας και ξετρυπώνεις ρούχα που δεν θυμάσαι ότι είχες ή που δεν τα φόραγες παλιά και ξαφνικά γίνονται αγαπημένα.
Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ λατρεύω με αυτόν τον καιρό να φοράω χουχουλιάρικα και μεγάλων διαστάσεων (σε σχέση με τις δικές μου) πουλόβερ! Αν κάποιες δεν τα φοράνε γιατί πιστεύουν ότι τις παχαίνει, ας αναθεωρήσουν και να τα δοκιμάσουν.Μπορείς άνετα να αναδείξεις το σώμα σου φορώντας ένα κολλητό παντελόνι, ή σορτς με καλσόν.
Καλό χειμώνα και προσοχή να μην κρυώσετε!!
Φιλάκια!











1 σχόλιο:

  1. Και εγώ λατρεύω αυτόν τον καιρό αλλά το θέμα της αλλαγής των ρούχων είναι κουραστικό!!! Τουλάχιστον βγάζω πάντα 2 3 πράγματα που δε θα ξαναφορέσω και είναι ευκαιρία να πάρω καινούργια.. χιχιχ

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή